شناسه خبر : 86472
شنبه 15 آبان 1400 , 09:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

باحضور پُرتعداد جانبازان در بهشت زهرا صورت گرفت:

برگزاری اولین سالگرد شهادت جانباز فعال نخاعی/تصاویر

اولین سالگرد شهادت جانباز نخاعی شهید، "حمیدرضا ملاحسینی" عصر روز پنجشنبه ۱۳ آبان ماه با حضور پرشور جانبازان در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد...

فاش نیوز - اولین سالگرد شهادت جانباز نخاعی شهید، "حمیدرضا ملاحسینی" عصر روز پنجشنبه 13 آبان ماه با حضور پرشور جانبازان در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

  به گزارش خبرنگار ما، در این مراسم که تعداد قابل توجهی از جانبازان نخاعی و ویلچری از باشگاه بقیه الله(عج) حضور داشتند، جانبازان حاضر با راهپیمایی و سر دادن سلام و صلوات بر پیامبر عظیم الشان اسلام و ائمه اطهار علیهم السلام، مسیر میدان پرچم را از قطعه 53 بهشت زهرا تا مدفن شهید یعنی قطعه 28 طی نمودند و ضمن ادای احترام به همرزمان شهیدشان، یاد و خاطره دوست ورزشکار و فعال در عرصه های اجتماعی و اردویی شهید "حمیدرضا ملاحسینی" را گرامی داشتند.

در این مراسم معنوی و باشکوه، ضمن اینکه یکی از مداحان در رثای حضرت سیدالشهداء(ع) و شهیدان کربلای ایران به مدیحه سرایی پرداخت، خانواده جانباز نخاعی شهید ملاحسینی از حضور گرم و باشکوه جانبازان تقدیر کردند.

 جانباز شهید حمیدرضا ملاحسینی در سن 22 سالگی در 13 اردیبهشت سال 1365 در عملیات «سیدالشهدا ادرکنی» در منطقه فکه در گردان زهیر، از ناحیه نخاع مجروح شد و پس از تحمل 34 سال عوارض مجروحیت در 27 آبان ماه، به یاران شهید خود پیوست.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi